Ezek vagyunk mi

Sziasztok!

Igazából megismerni valakit pár sorból nem lehet. Még jó! :-)
Én vagyok a genlakás egyik "őslakója", ami annyit takar, hogy egy évvel többet laktam itt, mint a többiek. Kicsit vicces a váltás, mert tavaly olyanok laktak itt akik már régi motorosok (Soha Úr, HéjjBazsi) és ha nem is laktak születésük óta együtt, de már volt idejük bőven összecsiszolódni, szóval akkor még én voltam a zöldfülű.

Pályafutásom Szegeden indult (szerintem az egyik legjobb város ami létezik), a Piárban végeztem, most a BME-VIK villamosmérnöki karán húzom az igát.

Érdekel bármi, amiben áram van. Valamit a zene az, ami nélkül nehezen tudnám elképzelni a létezésem folyamatát. Tehát, az egyik bázis az áram a másik bázis a zene, és ezek által generált vektortér a fő érdeklődési ter(ület)em. :-)

Címszavakban: keverőpultok motoros fader-jei, zongorabillenyű, VST plug-in, php, javaScript, MySQL, AJAX, egy kicsit C++, GenRosso, ZöldGomb, Spyro Gyra, Roland FP-4, Nuendo, SoundQuest, Szeged jazz days, xlr-xlr kábel, stb...



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése